Ispod vala je najljepše

| četvrtak, 18. travnja 2013. | |
Sada se sigurno pitate „što ovaj naslov znači?“ ... "kakav val?". Malo za promjenu, odlučila sam napisati par riječi o nečemu što nema nikakve veze s nakitom … barem ne one direktne.

Prije nešto više od godinu dana odlučila sam probati nešto o čemu sam samo čitala, tu i tamo nešto načula. Nedovoljno da znam sve ali sasvim dovoljno da me zainteresira. Kad je uslijedio poziv moje drage prijateljice Vesne da se pridružim prvom, oglednom satu, što sam drugo mogla nego puna pomiješanih osjećaja i s „malo“ treme u stomaku hrabro kročiti u „svijet ispod vala“. Ušla sam i ostala evo do danas. I iskreno se nadam da će me još dugo „nositi“.

Svijet je to u kojem sam naučila prije svega voljeti ženu u sebi, cijeniti ju, pokazati u jednom sasvim novom svijetlu. Prije svega sebi a onda i drugima. Naučila sam glazbu ne samo slušati nego i osjećati. Prepoznati onaj duboki, skriveni ritam senzualnosti i izraziti ga plesom i pokretom. Prvenstveno radi sebe a onda i radi drugih. Naučila sam da moj strah od visina (ipak) nije prepreka anđelu koji se toliko silno želi spustiti :-) Ha-ha, ovo zadnje je sigurno ostavilo neke upitnike iznad vaših glava?

Sretno Vrijeme S pole ples naša je mala oaza sretnih trenutaka i slatkih, novih izazova u koju se svaki tjedan iznova s jednakim veseljem uputimo s naših uobičajenih obiteljskih i poslovnih putova. Mjesto je to na kojem bez imalo opterećenja uobičajenim ženskim „mogu li“, „smijem li“, „nisam li“ strahovima uživamo u jednoj potpuno novoj sebi. Ali ples, glazba i prostor nisu sve i ne bi bili dovoljni sami po sebi da nema onog ljudskog faktora, vedre i inspirativne osobnosti naše trenerice Vesne. Zato slobodno odškrinite vrata ove oaze … za početak klikom na link ispod fotke.
Sretno Vrijeme S Ples
Izvor fotografije: Sretno Vrijeme S Pole Ples

Eto, sad sam vam otkrila i ovaj djelić svojeg života i što me još, pored moje metalne radionice, iznimno veseli. A za kraj, može nešto glazbeno? Bez obzira na veliki broj zaista dobrih glazbenih podloga naših plesnih rituala, jedna je ona za koju s pravom kažemo da je naša himna. Uživajte! I da vas pitam, koja je vaša oaza opuštanja? Naravno, ako moje pitanje nije previše indiskretno :-))

Sandra Z.


Scorpions - Woman



0 komentari:

Objavi komentar