Crni mjesec i 3. kamenčić

| utorak, 6. studenoga 2012. | |
Znate zašto je srebro malo "zeznuto"? Mislim na srebro kao repromaterijal u izradi nakita. Užasno je privlačno.

Uvijek kada pomislite da je " ... ovo zadnji komad srebrnog nakita napravljenog prije dulje pauze ..." ruka vam opet posegne za posudom u kojoj ljubomorno čuvate lim srebra, već dobrano načet. Jer vam je upravo sinula još jedna ideja kao stvorena za taj plemeniti metal. E pa tako je i kod mene. Količina srebra opasno se smanjila, tako da već moram jako dobro razmisliti o krojenju preostalog dijela.

Još jedno obećanje "ovo je zadnji put" i još jedan par srebrnih prstena izašao je iz metalne radionice. Opet! Rekla sam ja na početku, zarazno je. 

Do idućeg posta, lijep pozdrav, Sandra Z.

Naknadni upis 08.11.2012 - znate koliko sam izdržala? Punih 6 dana, opet sam "zgriješila". Pokazat ću vam uskoro, nešto skroz drugačije i jednu neobičnu reciklažu :-) 

 
  "Crni mjesec"
prsten
srebro 925, patina
"3. kamenčić"
prsten
srebro 925

12 komentari:

danijela2202 Says:
6. studenoga 2012. u 23:04

Predivni su i sasvim mi je jasno zašto ti je srebro drago. Njegova profinjenost ,elegncija i mističnost potpuno je došla do izražja u tvojem prstenju. Bravo !

Nasmijano nebo Says:
7. studenoga 2012. u 08:35

i meni se srebro oduvijek sviđalo. ima neka neodoljiva privlačnost u njemu, kao i u tvojem nakitu. još pogotovo ako je od srebra onda je ta privlačnost poduplana.

Goge Says:
7. studenoga 2012. u 08:47

Taman kad pomislim da si otkrila sve moguce oblike i iscrpila sve ideje, ti napravis neku novu ljepotu. jako dobro.

Romana Says:
7. studenoga 2012. u 20:20

Predivni! *.*

Sandra Z Says:
7. studenoga 2012. u 23:05

Hvala vam svima najljepša ♥

Sretno Vrijeme Says:
8. studenoga 2012. u 08:14

Sandraaaa, ovaj crni mjesec je predivan!!!!! Jako mi se sviđe i činjenica da je komad srebrnog lima jako zarazan i, rekla bih, neposlušan, pa neće mirno čekati u nekoj kutiji. Jedva čekam da opet izađe i padne pod tvoje ručice u metalnoj radionici :)

Sandra Z Says:
8. studenoga 2012. u 17:13

Haha, Vesna draga, kao što vidiš, nisam dugo izdržala i opet mi je, uopće ne znam kako, pao pod prste ... samo se zalijepi :-) Hvala ti ♥

Tatjana Says:
8. studenoga 2012. u 20:09

Sva sreća da nisi od riječi.Crni me je mjesec zaveo!!!!!!Bilo srebro ili bijelo zlato,meni je svejedno jer ih obožavam kako sjaje.Pogotovo kad je put preplanula.

Alexandra Says:
8. studenoga 2012. u 21:37

Predivno Sandra!Sve pohvale!Jedinstveno, mastovito, govore sami za sebe...

Sandra Z Says:
9. studenoga 2012. u 06:51

Veliko ♥ Hvala vam

A... nakit Says:
11. studenoga 2012. u 11:17

s pravom se troši srebrni lim, radovi kao i uvijek predivni Sandra... :)

Anonimno Says:
15. studenoga 2012. u 22:37

još jedan divan rad! I troši ga kad ti ovako dobro ide :)

Objavi komentar