Japanese ball (with a hidden secret)

| srijeda, 16. studenoga 2011. | |
Još jedan chainmaille vez u nizu onih koje želim isprobati. Istina je sve što sam pročitala o ovome, da je zarazan! Zarazan u smislu da kada uhvatite nit, ne možete stati s pletenjem. I vrlo  brzo imate kutiju ovih simpatičnih, minijaturnih skulptura. Jer to japanese ball i je - mala skulptura sa 12 stranica. A otuda i njezin drugi naziv  - dodecahedron.

Napravila sam kolekciju japanskih kuglica, simpatičnih kuglica sa središtem koje krije tajnu ... znanu samo onome tko je nosi. Poput ženske duše, na tren bljesne ... izgleda da je možete uloviti, shvatiti ... ali onda iščezne i sve se čini poput sna. Jedino tračak svjetlosti, poput ljubavi i pažnje, može ju ponovo dozvati.

Na žalost, nisam uspjela fotografirati sve na način da se dobro vidi odbljesak perlice u središtu kuglice ... Uglavnom, u središtu se skriva swarovski perlica crvene, ljubičaste, crne ili zelene boje.

Do idućeg posta, lijep pozdrav, Sandra Z.







 

24 komentari:

Ika Verunica Says:
16. studenoga 2011. u 22:19

Krasna priča uz prekrasne kuglice koje imaju dušu!!..

Tatjana Says:
17. studenoga 2011. u 08:39

Opet sam u dušu dirnuta....preljepe su ove japanske kuglice.

eda Says:
17. studenoga 2011. u 08:57

I još jedan u nizu koji si jako lijepo i zanimljivo napravila!!

Sretno Vrijeme Says:
17. studenoga 2011. u 09:14

Da, baš si lijepo ispričala priču o kuglicama....i baš sam se razveselila kada sam vidjela jednu malu crvenu dušicu u posljednjoj kuglici :). Jako su lijepe i zanimljive, a kristalići koje kriju u sebi čine ih čarobnima :). Čestitam ti!!!!

Mare Says:
17. studenoga 2011. u 09:28

ovo si jako lijepo napisala a i fotografije su dovoljno vjerne da se shvati bit kuglica....
ti istočnjaci uvijek nešto skrivaju:))...kinezi poruke u kolačićima a japanci dragulje u ringićima:))..... kako god skidam kapu za ovo pletenje:))...

Nasmijano nebo Says:
17. studenoga 2011. u 09:29

Ajmeee... Kuglice s dušom. Volim stvari koje imaju priču. A ove japanske kuglice su stvarno tajnovite i magične. I zrače... Jako, jako lijepo.

Tash Says:
17. studenoga 2011. u 10:32

divne su, Sandra! Svaka čast,ovaj chainmaille ti baš leži! :)

Hali Says:
17. studenoga 2011. u 13:53

Ujejjej kakšna lepota.Sandra super!

Suzana Says:
17. studenoga 2011. u 14:43

Ovako nešto još nisam vidjela. Predivno!

Romana Says:
18. studenoga 2011. u 17:37

Meni su ove loptice fenomenalno otkriće!

Aleksandra Micic Says:
18. studenoga 2011. u 18:58

Ovo je veoma inspirativno! Super!!!

Lilly... Says:
18. studenoga 2011. u 23:44

Hej draga moja, evo me do tebe konačno! Tu se radi punom parom, vidim... A kad tako lijepo ide nećemo kvariti... :)) Ovo je odlično! Meni je bljesnula tamnozelena... baš onako da ostavi bez daha! A priča... Pa kod tebe drugačije ni ne ide, svaki komad šapuće neku svoju... Baš zato ovdje se kad god svratim, pa čak i nakon duljeg vremena kao sad, osjećam nekako kao doma! :) Velika pusa!

Sandra Z Says:
19. studenoga 2011. u 07:50

Hvala vam svima ♥
Drago mi je da su neke boje ipak odlučile malo se pokazati svijetu, pa su malčice provirile :))

Goge Says:
20. studenoga 2011. u 08:38

jako lijepo. Zamisljam nausnicu na lancicu kako leluja pri svakom okretu glave.

Sandra Z Says:
20. studenoga 2011. u 08:58

Mmmmm, daaaaa, mogu si zamisliti ... bilo bi to odlično :)) Hvala ti

Phoenix Says:
20. studenoga 2011. u 19:54

Ne brini...sve se dobro vidi...prije nego sam pročitala tekst vidjela sam da nešto proviruje lijepih boja...
Super si ti ovo sve pokačila...meni i dalje to izgleda kao da nikada ne bih mogla naučiti...
Svaka ti čast!
pusa

Sandra Z Says:
20. studenoga 2011. u 20:16

A da znaš da nije teško :)) Zašto ne bi probala?
Hvala ti ♥

Dana Says:
21. studenoga 2011. u 12:14

Wow,ovo je prelepo!Volim ovako,nazovi jednostavne ali efektne komade nakita.
Pod tvojim uticajem,mozda se i ohrabrim i upustim u "svet ringica" :)

Sandra Z Says:
21. studenoga 2011. u 13:01

Hej, to bi bilo divno :)) Probaj, obavezno. Ako ti išta zatreba od pomoći i sl., slobodno me pitaj. Drage volje ću pomoći :))

feelingfimo Says:
22. studenoga 2011. u 09:28

Čarobno i prekrasno!!! Svaka čast Sandra!!! Pusa!! :)

Keks Says:
22. studenoga 2011. u 12:24

Ajme divno je! Jako mi se sviđa ova moderna verzija chainmaille, tim više što je u srebrnoj varijanti, znaš da je to moja boja :)

Sandra Z Says:
22. studenoga 2011. u 12:36

Hvala vam, drage moje :))

HRANDICA Says:
23. studenoga 2011. u 14:11

Predivne kuglice si napravila. Ne mogu vjerovati, da se sve to može napraviti od tih "kolutiča".
Pozdrav.

danijela2202 Says:
26. studenoga 2011. u 21:16

Prekrasno...oduševia si me .Obožavam nakit a tvoj je uistinu divan!!

Objavi komentar