Dva "laka" komada

| utorak, 4. listopada 2011. | |
"Laka" komada jer nastanu u trenu. Uzmu se ostaci sirovog fima, sve se zmiksa ... pri tome zaboravi koliko čega. Jedan mix se onda swirla. Uzmu se ljubičasta, ivory i transparentna i to u odokativnim količinama. A u drugi mix se doda malo zlatnih listića (imitacija, naravno), ubace komadi zlatnog metalik fima dok se ljubičasta boja malo pojača količinski. I onda se to oblikuje ... peče ... pa brusi ... pa lakira.




































Na kraju se sve zalijepi na osnovu za prsten, mesing u ovom slučaju.

Swirlani komad me podsjetio da ne bi bilo loše napraviti i mali tutorijal. A ostataka fima ionako je bilo dovoljno, i bolje da ga upotrijebim nekako korisno, nego da mi zauzima prostor u kutiji za fimo. Dakle, tutorijal za swirl tehniku slijedi uskoro.


















Primijetila sam da stalno pišem  fimo, fimo, fimo .. naravno, radi se generalno o polimernoj glini, a fimo je samo jedna od marki. Dakle, sve vrste polimerne gline dolaze u obzir. Samo se pazite one kineske što znaju prodavati. Jeftina je ali takva joj je, nažalost, i kvaliteta :(( 

Do idućeg posta, lijep pozdrav, Sandra Z.

15 komentari:

Tatjana Says:
4. listopada 2011. u 19:34

A jesi me zaswirlala ovom pričom,kao u reklami neću misliti na torticu.Ali zato hoću na ove dva laka komada.Ovdje,ondje,ovog,onoga i gdje sam?Aha,tu sam ostavljam komentar!

Lia's Beautyland Says:
4. listopada 2011. u 20:04

Predivni suu.. Pogotovo ovaj prvii *.* :))

Keks Says:
4. listopada 2011. u 22:57

Da,da i onda je svizac zamotao čokoladu! Baš je lako, onome tko zna, a ti znaš!
Ovaj prvi me podsjeća na puževu kućicu :)

Good Ghost Says:
5. listopada 2011. u 07:44

Je, "laki" komadi. Kako kome. Tko zna zna. Ovi tvoji laki komadi su fantastični. Čekam tutić

Marina Says:
5. listopada 2011. u 08:34

jeeeee, tutač, tutač, imam previše ostataka fima koji već jako dugo stoje, treba mi friška ideja :D

eda Says:
5. listopada 2011. u 09:39

meni ovo uopće ne izgleda kao pero laka kategorija... mijesi bez recepta, peci, brusi, lakiraj, spoji... i još ispadne ovako originalno!

Angie Says:
5. listopada 2011. u 10:05

Joooooj.... kak sam jadna.... pa nisam imala pojma da je fimo marka polimer gline.... a ja mislila... Joooooj. Definitivno se moram uključiti u tu fimo-maniju. I pod hitno trebam tutorijal!

Romana Says:
5. listopada 2011. u 15:01

Baš je super ovaj swirlani fimo! :) Meni se jako sviđa, a jedva čekam i tutorijal.

Olija Says:
6. listopada 2011. u 08:20

Swirlaš, pa brusiš, pa lakiraš...pa napraviš divno prstenje :D

Pozdrav!

Sandra Z Says:
6. listopada 2011. u 22:44

Hvala vam svima :))

Lilly... Says:
7. listopada 2011. u 15:41

Ovaj četvrtasti mi je doslovce kao bonbon!!! Divan! Pusa, čarobnice moja! ;)

Sandra Z Says:
7. listopada 2011. u 21:32

Hej, Lilly, hvala ti :))

Unknown Says:
9. listopada 2011. u 13:52

Vrlo lepo. Ako je "lako" ne mora da znači da nije lepo.

Ukus&slast Says:
8. svibnja 2012. u 12:11

Može pomoć :-) Kojim ljepilom ljepite fimo za osnovu? Hvala i pozdrav iz Banja Luke.

Sandra Z Says:
8. svibnja 2012. u 22:19

Može, naravno. Lijepim ih onim malim, jakim, ljepilom, Loctite gel. Ili, još bolje, možete koristiti bilo koje dvokomponentno epoxy ljepilo, ono koje se koristi za nakit npr (jer ih ima više vrsta). Ovo ljepilo je bolje od ovog mog, Loctite gela, jer postane prozirno, pa je pogodno za nakit.
Pozz:))

Objavi komentar