Bizantski vez & smaragdni kukci

| petak, 19. kolovoza 2011. | |
U jednom od prethodnim postova sam najavila novu vrstu materijala koja će mi se nastaviti nalaziti pod kliještima. Za početak nastala je ova jednostavna ogrlica (bez posebnih dodataka) pletena bizantskim vezom  i ringičima izrađenim od inox-a.
Kao dodatak, ili zasebno, mogu se nositi ove naušnice, napravljene malim bizantskim vezom uz dodatak  krilaca tajlandskih kukaca. 
Na danjem svijetlu izgledaju zaista posebno, kada se boje prelijevaju u raznim nijansama zelene ili plave ... smaragdne boje.


... i moja inspiracija - Aimee's jewelry

p.s. samo da ponovim vezano uz krilca kukaca s Tajlanda, budući da je bio jedan komentar koji je izrazio bojazan o postupku uzimanja ovih krilaca. Kukci se uzgajaju na farmama za potrebe tamošnje prehrambene industrije a krilca ostaju kao svojevrsni nus-proizvod.
Do idućeg posta, lijep pozdrav, Sandra Z.

27 komentari:

Prirodna Says:
19. kolovoza 2011. u 07:20

wooooow, ovo je nevjerojatno i zapanjujuće impresivno :) :)

Tatjana Says:
19. kolovoza 2011. u 07:54

Kako je ovo divno majstorice.Ovu kombinaviju mogu zamisliti u ljetnoj varijanti(bijela pozadina) i u zimskoj (tmurnoj).Savršeno i ja lajkama...40.put!

Angie Says:
19. kolovoza 2011. u 07:58

Jednostavna ogrlica??? Ovo što ti radiš je sve samo ne jednostavno... a krilca su super.... hmmmm.... nus-proizvod? Aaaaa, kužim, kao kad skupim školjku na plaži!!!!

eda Says:
19. kolovoza 2011. u 08:28

Majko mila kako je ovo dobro!!

Lilly... Says:
19. kolovoza 2011. u 09:20

Naklon, draga moja! Do poda! Bizantski vez mi je prekrasan, a kukci... Jel da da se to prelijeva i na tirkizno pomalo? Hahaha... Koji ziheraški upit ljubiteljice tirkiza (ja vidim i tirkiz :D)Ali ovo s nabavkom krilaca mi je moćno! :D Nek se nitko ne uvrijedi, ali meni nije na kraj pameti bilo pitati o podrijetlu istih... Ali sto ljudi, sto ćudi... Uostalom sve su to odreda eko-osviještene crafterice! :)) Puse!

Sandra Z Says:
19. kolovoza 2011. u 09:32

Jedno veliko ♥ svima :))
@ Angie, točno tako, kao skupljanje školjaka :))
@ Lilly, naravno, i tirkiz se vidi :))

Romana Says:
19. kolovoza 2011. u 09:35

Ovo izgleda fenomenalno! Ogrlicu bih bez razmišljanja nosila, a i naušnice, sve do onog dijela dok nisi rekla da su to krilca od kukaca.. Ne bih si mogla zamisliti da nešto bubičasto nosim na sebi!

Emina Says:
19. kolovoza 2011. u 10:01

meni ne smeta ni najmanje što su to krila kukaca.. divna su! ogrlica je predivna..svaka čast!

Nasmijano nebo Says:
19. kolovoza 2011. u 10:12

ajme sandra, što ovo dooooobrooooo izgleda. ogrlica je fantastična a naušnice su zeleno fantastične. meni ne smetaju bube.

Sandra Z Says:
19. kolovoza 2011. u 11:07

Razumijem da može zvučati malo čudno kada se kažu "krilca" ... no zato imamo slobodu odabira :))
p.s. ne želim nikoga nagovarati ali u zbilji stvarno nisu tako strašna

Hvala vam svima ♥

LivesArt Says:
19. kolovoza 2011. u 11:10

Fantastično!

Suzana Says:
19. kolovoza 2011. u 12:04

Bizantinski vez je posebno krasan i izgleda čarobno. Nisam znala ovo o krilcima, ali i da jesam pozdravljam takav način korištenja nus proizvoda. Evo priznam-izgledaju kao fashion perle....

Anonimno Says:
19. kolovoza 2011. u 13:49

Predivan vez...s kukce neću ni komentirati. Imam fobiju. Puuusa :)))

Good Ghost Says:
19. kolovoza 2011. u 20:36

Prekrasno, e a fakat su krilca? ja mislila naziv komada ili materijala...he he

Marina Says:
19. kolovoza 2011. u 21:17

pre-pre-predivno... obožavam tvoj rad :-*

Sandra Z Says:
19. kolovoza 2011. u 21:27

O da, prava krilca :))
Thanks drage moje ♥

nail crazy Says:
20. kolovoza 2011. u 00:01

ogrlica je... wow, ostavila me bez riječi :-D
i naušnice su mi zanimljive... ali ogrlica...O_o

arba Says:
20. kolovoza 2011. u 01:02

ajme ovo je draga moja prepredivno!sve bih nosila, baš me briga za krilca dapače još posebnije zvuči, nešto poput reciklaže...propustila sam puno pa ti želim čestitati na radu na filmu....sad sam još ponosnija vlasnica tvog komada nakita ;-)

Tina Says:
20. kolovoza 2011. u 09:13

fantastična je! koliko rada,spajanja... divim ti se! naušnice su prekrasne,koje krasne boje. Aimee zanm sa foruma di ima svoju temu,ima super radove

Sandra Z Says:
20. kolovoza 2011. u 11:07

Hvala vam drage moje ♥
@ Tina, da njezini radovi su fantastični

VolimBoje Says:
20. kolovoza 2011. u 13:32

kao i obično - remek djelce!:))

Jolanda Says:
20. kolovoza 2011. u 21:34

Ogrlica predivna, posebna...... neznam kak bi ju opisala a da nezaboravim nešto!!!!!!
A naušnice.... kao da su ih vile svojim plesom napravile:))))))
Laka ti noć

Sandra Z Says:
20. kolovoza 2011. u 22:19

♥ Laku noć :))
I, hvala vam

Unknown Says:
21. kolovoza 2011. u 10:41

Ogrlica mi je prelepa, nikakav dodatni ukras joj ne bi ni trebao! Verujem da treba dosta vremena i truda da bi se napravila.

Mare Says:
23. kolovoza 2011. u 10:14

ovo je predobro:))....
ti si potpuno pronašla sebe i svoj izričaju u ringovimai njihovom preplitanju:)))....

Majto Says:
23. kolovoza 2011. u 22:13

Ova jednostavna oglica, kaže Sandra!!? Pa kako to može biti jednostavno??? Naušnice su predivne! Ali ova ogrlica... ona je je oduševila, ali totalno i ovo pišem bez imalo pretjerivanja! Djeluje tako moćno, pomalo "kraljevski" :-)))

Sandra Z Says:
24. kolovoza 2011. u 06:42

Hvala vam drage moje ♥
@Mare, da, izgleda jesam se "navukla" na štrikanje ringiča :))
@Martina, pogodila si, ovaj vez se zove i kraljevski :))

Objavi komentar