Samo da se kratko javim ...

| ponedjeljak, 23. svibnja 2011. | |
... da sam bez većih posljedica i problema doputovala iz srednjeg vijeka u naše, moderno, doba. Ovo je samo kratko javljanje a pravi i ozbiljni izvještaj slijedi dok posložim fotke i sve ostalo.

Da nam je bilo još samo malo sati, koji dan-dva, šmrc, ja bi se drage volje vratila. Ah, što da vam kažem, vitezovi na bijelim i crnim konjima, djeve u nevolji ... pravi pravcati predstavnici inkvizicije koji su začudo bili blagi prema našem štandu, najezda Turaka ... predivna djeva Albertina koja je sve to zakuhala (naravno, žensko je opet krivo)... i zvuci srednjovjekovnih instrumenata i melodija koja mi još uvijek ne ide iz glave.

Do idućeg posta, lijep pozdrav, Sandra Z.

8 komentari:

Keks Says:
23. svibnja 2011. u 11:07

Kao što rekoh, jedva čekam da vidim kako je bilo :)

Mare Says:
23. svibnja 2011. u 11:44

vidjela sam par sličica na fb.....baš si izgledal srednjevjekovno u onoj oblekici:)))...

Sretno Vrijeme Says:
23. svibnja 2011. u 12:45

obzirom da sam vidjela jednu fotku na fb, samo sada kažem "lajk", a ostalo ću nakon "ozbiljnog izvještaja", kako sama kažeš :). Jedino, molim i tu melodiju, snađi se kako znaš :))

eda Says:
23. svibnja 2011. u 13:12

Trčim na fb dok se ti uključiš u 21. stoljeće... ma ide poviriti vitezove:))

Nasmijano nebo Says:
23. svibnja 2011. u 14:10

da, da... i ja bih muzičku podlogu ispod slika koje željno iščekujemo.

Tatjana Says:
23. svibnja 2011. u 15:08

Ajde ne gubi vrijeme na objašnjavanju da ćeš nam,samo da...već se požuri i sve nam pokaži!Brzo...što čekaš???

Nena3110 Says:
23. svibnja 2011. u 19:27

I ja jedva čekam fotke:)

Sandra Z Says:
23. svibnja 2011. u 22:40

obećano, učinjeno, uz muziku

Objavi komentar