Nagrada

| nedjelja, 22. kolovoza 2010. | |
Ovu sam nagradu dobila od drage LadyA sa kreativnog bloga Škrinja kreativnosti. Hvala ti, od srca, i s ponosom ju stavljam na blog i ovaj post:


A pravila ove nagrade su slijedeća:

1. Napisati što vam se najviše sviđa kod pisanja bloga?
2. Što vam je najdraže na vašem blogu?
3. Dodjeliti nagradu drugim bloggericama.

Ovo 1. je lako - sviđa mi se pisati onako, neplanirano, kako "srce kaže"; podijeliti svoje misli, radove, ideje, pitanja s drugima. Isto tako volim ako mogu pomoći s kakvim savjetom, iskustvom, možda čak nekog potaknuti na nešto ...

Drugo pitanje, hm, malo teže - što mi je najdraže na mojem blogu? Iskreno, ne mogu izdvojiti što mi je najdraže. Objavljivanje radova, čitanje komentara, novi sljedbenik ... ma sve. Nisam dugo u blogerskom svijetu, ali moram priznati, da me preporodio. I da, jedna veoma bitna stvar - puno sam kreativnih ljudi upoznala virtualno a neke i osobno ... i to me jaaaaaako veseli!

I zadnje, treće - a što bi ja bila u blogerskom svijetu bez svojih vjernih čitatelja? Ništa ... samo jedan "blogspot.com" u moru drugih. Zato ovu nagradu dodjelujem svim svojim vjernim čitateljima, blogerima. Hvala vam!

Do idućeg posta, lijep pozdrav, Sandra Z.

0 komentari:

Objavi komentar