Tirkizni kamenčići s felerom

| utorak, 6. srpnja 2010. | |
U pauzi proučavanja šalabahtera za izradu mog idućeg Fimo projekta, sjetila sam se uputa (iz Burde) koje mi je ljubazno ustupila Tea i odlučila okušati sreću. Radi se o uputama za izradu kamenčića boje tirkiza. Moja fimo kutija materijala skrivala je i potrebni paketić tirkiznog fima ... eto ništa mi nije stajalo na putu.

Moram priznati da baš nisam slijedila u potpunosti upute i to u onom dijelu u kojem se navodi (i slikom i riječima) da se koriste zaštitne rukavice. Ja nekako ne volim ništa imati na rukama što mi umanjuje osjet i dodir predmeta koje radim. Samo krenem a o čišćenju prstiju i noktiju razmišljam kasnije ...   Trenutno još uvijek imam savršenu french manikuru od crnog akrila ... super ... baš za posao ko stvoreno (he-he). Bit će ribanja !!


... tirkizni kamenčići s felerom

Sjećate se naslova ovog posta? Tirkizni kamenčići s felerom. Da li možda primjećujete jedan drastičan, tehnički feler? Ne?

OK, odat ću vam tajnu, budući sam na početku pisanja ovog bloga rekla da neću skrivati ništa. Piše se i o dobrom i o lošem iliti problemima i greškama.

Sretna ja što sam spremila svoje kamenčiće u pećnicu, malo škicam TV (oko 22:00 ili kasnije), umorna, gladna ali ipak zadovoljna što sam probala nešto novo. Kad tamo, cca 5 min. prije kraja pečenja, jedna mi misao prođe glavom - pa nisam probušila rupice prije pečenja !!!!!!!  Aaaaaaa. Dakle stvarno. To je kada nešto radim zaista prekasno, a tako mi i treba što ne mislim ... Onako razočarana, ljuta na sebe, pokupila sam kamenčiće skupa s folijom i zavitlala u smeće.

Već sam rastvorila drugi fimo paketić (doduše druge boje) ali sam se zainatila da ću kamenčiće napraviti kud puklo da puklo! Nisam ni počela ozbiljno raditi, sjetila sam se napuštenih "feler kamenčića" u smeću. Čekaj malo, pa ne moraju baš biti za nakit. Mogu poslužiti kao ukras. Npr. na nekom staklenom tanjuriću, možda oko kakve svijeće?

I tako su se "feler kamenčići" opet našli na mojem stolu. Očistila sam ih, šmirglala čitavu vječnost, polakirala.


Poučak: raditi hladne i odmorne glave, kako bi se izbjegle ovakve neugodnosti

Do idućeg posta, lijep pozdrav, Sandra Z.

9 komentari:

Unknown Says:
6. srpnja 2010. u 07:55

s rupicom ili bez,ispali su identični onima u burdi! bravo!!!!

Anonimno Says:
6. srpnja 2010. u 10:31

Da te utešim, meni svaki put perle koje radim iza ponoći imaju ovakav feler!!! A zašto ih ne bi probušila sada, nakon pečenja? Mislim da bi lepše tebi stajale na vratu nego u tanjiriću oko sveće - prekrasne su! Neki svetski umetnici koji se bave polimernom glinom buše perle isključivo po pečenju, jer rupica bude pravilnija nego ona koja se pravi u svežoj PC. Najbolje je koristiti malu električnu hobi bušilicu poput Dremela, sa burgijom debelom do 1mm. Naravno, treba ti i stega da sebi ne probušiš i prste!
Još jednom, tirkizi su divni!!!

HRANDICA Says:
6. srpnja 2010. u 10:47

Super su ispali, a imaš ti puno ideja, kako jih i drukčije upotrijebiti.:))
A upute za izradu ovih kamenčiča? Samo fimo i akril, ili??

Anonimno Says:
6. srpnja 2010. u 14:26

Ni kod tebe ne radi?

Tanema Says:
6. srpnja 2010. u 19:57

aaaaaaaaa, pa kakav feler? savladaj najosnovniju tehniku wirewrapa i začas će to biti perle bez rupice! da sam ti malo bliže nikad ti ne bi palo na pamet ništa baciti u smeće zbog takve sitnice! ali kamenčići su PREKRASNI!

Sanja Says:
6. srpnja 2010. u 20:08

Divim se svemu što radiš, a ovaj nakit s fimom je zakon!!!
Jedna si od 10 mojih naj izabranica za nagradu "Sweet blog", pa pogledaj na mom blogu o čemu se radi! Hvala i pozzz...

Phoenix Says:
6. srpnja 2010. u 21:39

Tirkiz je moj favorit...obožavam ga raditi.
Postoji još jedan način...da radiš ove kamenčiće umjesto da koristiš crni akril...
Razvučeš komad tirkiznog fima...i ribaš na ribežu npr.tamno smeđi...nejednako rasporediš po tirkiznom fimu...zatim to nekoliko puta premjesiš...ono blago da se baš boje ne sjedine...i gotovo...
Ovo je odlično ispalo ali pretpostaviti mogu kako su ti ruke izgledale...

Sandra Z Says:
6. srpnja 2010. u 22:24

Joj, hvala vam od srca na pohvalama. Toliko dobrih ideja ste mi dale - bušenje naknadno, wirewrap (mislim da je to s motanjem žice), tirkiz i smeđe i ribanje ....

Uvijek ima nekog izlaza. Ali prvi šok je bio takav da mi je došlo da sve .... zafitiljim kroz prozor... (od umora).

Puno pozdrava i pusa svima

p.s. a da, prsti su mi još uvijek na mjestima crni. Sva sreća na poslu me već znaju, tj. za moje hobije, i prestali su me čudno gledati

Sandra Z Says:
7. srpnja 2010. u 10:30

Joj, oprosti, Hrandica. Nisam ti odgovorila:
Izrada ovakvih kamenčića samo fimo i akril. Da. Od fima napraviti rolicu. Dobro ju ohladiti i onda rezuckati manje, nepravilne komadiće. Onda te komadiće brzo (da se ne ugrije) spojiti u nepravilne kuglice. Onda te kuglice čitave, pogotovo utore obojati crnim akrilom. I onda peći. Pa onda brzo bazciti u hladnu vodu. I početi s brušenjem ..... Pozdrav

Objavi komentar